ໄລຍະເວລາທີ່ຜ່ານມາແລະການເພີ່ມຂຶ້ນຂອງອັດຕາການປ່ຽນແປງຍັງປັບປຸງ metric ນີ້ແມ່ນຈໍາເປັນເພາະວ່າ . ມັນສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າພວກເຮົາບໍ່ພຽງແຕ່ດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຫຼາຍຂຶ້ນແລະປັບປຸງຄຸນນະພາບຂອງການຈະລາຈອນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ຜູ້ຊົມທີ່ມີຄວາມສົນໃຈຫຼາຍແລະພ້ອມທີ່ຈະຊື້ເຂົ້າມາໃນຍຸດທະສາດເວັບໄຊທ໌. ອີງໃສ່ສາມອົງປະກອບການກໍານົດຜູ້ຊົມທີ່ຖືກຕ້ອງ, ການເພີ່ມປະສິດທິພາບຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງແລະການວິເຄາະໃນຄວາມເລິກ. ຖ້າບູລິມະສິດທໍາອິດຂອງພວກເຮົາ, ການຄົ້ນຄວ້າລາຍລະອຽດກ່ຽວກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານອະນຸຍາດໃຫ້ພວກເຮົາສ້າງ . ຕິດຕັ້ງຢູ່ເທິງສຸດການໂຄສະນາການໂຄສະນາສ່ວນໃຫຍ່ທີ່ສອດຄ່ອງກັບຄວາມ ຜູ້ນໍາພິເສດ ຕ້ອງການແລະຜົນປະໂຫຍດຂອງກຸ່ມຜູ້ໃຊ້ສະເພາະໃນລະຫວ່າງຂອງພວກເຮົາ . ການເຮັດວຽກທີ່ພວກເຮົາເປັນປະຈໍາທົດສອບແລະປັບປຸງກຸ່ມໂຄສະນາທັງຫມົດຍັງເພີ່ມປະສິດທິພາບການສະເຫນີລາຄາແລະງົບປະມານ. ການຈັດສັນເພື່ອເພີ່ມການແປງພວກເຮົາຍັງເຮັດວຽກເພື່ອເພີ່ມອັດຕາການໂຄສະນາໃນຂະນະທີ່ຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການໂຄສະນາ. ອົງປະກອບທີ່ສໍາຄັນແມ່ນການຕິດຕາມປະສິດທິຜົນຂອງແຕ່ລະແຄມເປນໃນເວລາທີ່ແທ້ຈິງໃນເວລາທີ່ຈໍາເປັນ. ພວກເຮົາຈະຕອບສະຫນອງຕໍ່ການປ່ຽນແປງໃນຕະຫຼາດຫຼືພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ບໍລິໂພກວິທີການນີ້ຢ່າງໄວວາ.
ປະເພດນີ້ປະກອບມີສ່ວນໃຫຍ່ການປັບຍຸດທະສາດຂອງພວກເຮົາຊ່ວຍໃຫ້ພວກເຮົາບັນລຸຜົນໄດ້ຮັບທີ່ດີກວ່າແລະເພີ່ມຂຶ້ນສໍາລັບເຈົ້າຂອງເວັບໄຊທ໌. ໂອກາດທີ່ດີທີ່ຈະເພີ່ມການຈະລາຈອນນໍາຫຼືເພີ່ມການຂາຍທີ່ໃຊ້ໃນເກືອບທຸກພື້ນທີ່. ການຂາຍຍ່ອຍແລະທີສອງຫຼັງຈາກການໂຄສະນາທ່ານສາມາດຮູ້ສຶກວ່າຜົນກະທົບຂອງການໂຄສະນາພາຍໃນມື້. ເມື່ອທ່ານຮຽນຮູ້ວິທີການນໍາໃຊ້, ທ່ານຈະສາມາດສະຫນອງປະສິດທິພາບຫຼາຍທີ່ສຸດ. ການໂຄສະນາຖ້າທ່ານມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃດໆ, ສະຕູດິໂອດິຈິຕອນຈະສະຫນອງການໂຄສະນາຕາມສະພາບການ.
|